Güray Hocam sizden ve ekibinizden çok çok memnun kaldım

5
Average: 5 (1 vote)
Mel-Kolik

Güray Hocam sizden ve ekibinizden çok çok memnun kaldım. çok büyük sıkıntılar yaşıyordum son 7 sene. Bir Randevuda çözümünü buldunuz. üç hafta oluyor ve şimdiden okadar iyi oldum ki anlatamam. Ailem, çevrem inanamiyor ve mutlaka Dr. Hanimdan randevu alacaklar. hersey için çok teşekkür ederim. görüşmek üzere. Saygilarimla, Ebru Ilgar

Yorumlarınız